AECI-formule

Dé formule waarmee een inhoudelijke dialoog met de HCP wordt gecreëerd

Rob Koenraads

Managing Director

Vergroting bereik

Door gebruik te maken van de formule vergroot u uw bereik onder de HCP’s.

Inhoudelijk dialoog HCP

De formule is erop gericht om een inhoudelijke dialoog te creëren met de HCP’s.

Bespaar kosten

Door het gebruik van de AECI-formule werkt u met één partij waardoor u geld & tijd bespaart.

Bruikbaar in elke fase

De AECI-formule is in iedere fase bruikbaar zelfs als u over eigen content beschikt.

Vergroting bewustzijn

Door educatie blijft uw doelgroep op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen uw vakgebied.

Multifunctioneel

De content kan ook op andere platformen ingezet worden.

Hoe werkt de AECI-formule?

De AECI-formule is erop gericht om vanuit een viertal stappen een inhoudelijke dialoog te creëren met de HCP.

Mogelijkheden bespreken

Word gezien door de HCP binnen uw doelgroep

Informeer uw medische doelgroep

Creëer een brug naar branded content

Proficiat, u staat in interactie met de HCP

Creëer dialoog met de HCP

De HCP doorloopt verschillende fases van de AECI-formule, de assets die ingezet worden hebben allemaal het doel om interactie te krijgen met de HCP.

I

Awareness

De boodschap onder de aandacht brengen bij uw medische doelgroep.

II

Educatie

Informeren over de nieuwe ontwikkelingen binnen een ziektebeeld. Door nascholing kunt u later bij interactie fase een inhoudelijke dialoog voeren met de HCP.

III

Content

Binnen de educatie module wordt een brug gemaakt om branded content te communiceren met de HCP. In de educatie module kan de HCP verdiepende informatie opvragen bij de sponsor, dit bevat branded content.

IV

Interactie

Bij interesse voor de verdiepende informatie laat de HCP gegevens achter. Door een e-call, e-mail, telefoonnummer of live chat kunt u een inhoudelijke dialoog starten.