Masterclass contentstrategie in 1 dag

De corona-uitbraak heeft ons gedwongen om meer waardevolle interactie te krijgen met de arts online. Deze versnelling in de farmaceutische industrie brengt dan ook veel uitdagingen met zich mee.

Een makkelijke manier om interactie te creëren met de doelgroep is door contentmarketing in te zetten. Bij contentmarketing speelt een contentstrategie een grote rol. Er zijn echter veel valkuilen als het gaat om contentmarketing op een juiste manier in te zetten. Daarnaast ontstaan er vaak problemen wanneer een contentstrategie geformuleerd moet worden. 

Daarom houdt Medix, in samenwerking met Fleur van Beinum, een masterclass waarin alle handvaten van een contentstrategie uitgelegd worden en in de praktijk worden getoetst. Daarnaast heeft u de optie om samen met Fleur van Beinum een een-op-een sessie te krijgen waarin zij een op maat gemaakt advies geeft over jouw strategie.

 

Schrijf u daarom nu snel in voor deze masterclass, want vol=vol.

Alles

The MedWinter Deals

De feestdagen komen eraan. Speciaal om dit te vieren pakt MedHealth de komende 4 weken uit met de MedWinter Deals; iedere week mooie aanbiedingen.   De producten van MedHealth zijn onderverdeeld aan de hand van de AECI marketingformule. Deze formule bestaat uit 4...

Samenwerking Medicom Medical publishers

Amsterdam,  –MedHealth Communications en Medicom Medical Publishers zijn blij de handen in één geslagen te hebben en te kunnen delen dat zij een strategisch partnerschap zijn aangegaan om te investeren in het MedZine platform. Het doel van deze samenwerking is om...

Bereik nu uw HCP met de AECI-formule

Creëer een inhoudelijke dialoog met 49.000 HCP’s door de AECI-formule! De AECI-formule is een formule om een inhoudelijke dialoog te creëren met de 49.000 HCP’s. De formule bestaat uit vier fases (awareness, educatie, content, interactie) die ervoor zorgen dat u zowel...

Bedrijfnieuws

The MedWinter Deals

De feestdagen komen eraan. Speciaal om dit te vieren pakt MedHealth de komende 4 weken uit met de MedWinter Deals; iedere week mooie aanbiedingen.   De producten van MedHealth zijn onderverdeeld aan de hand van de AECI marketingformule. Deze formule bestaat uit 4...

Samenwerking Medicom Medical publishers

Amsterdam,  –MedHealth Communications en Medicom Medical Publishers zijn blij de handen in één geslagen te hebben en te kunnen delen dat zij een strategisch partnerschap zijn aangegaan om te investeren in het MedZine platform. Het doel van deze samenwerking is om...

Nieuw product: divisible infographic

De divisible infographic wordt aan de hand van een divisible strategie gemaakt. Hierdoor ontstaat uit een ‘normale’ infographic herbruikbare content. De herbruikbare content kan dienen ter ondersteuning van blogberichten, powerpoints, e-books of advertenties....

Marketing

The MedWinter Deals

De feestdagen komen eraan. Speciaal om dit te vieren pakt MedHealth de komende 4 weken uit met de MedWinter Deals; iedere week mooie aanbiedingen.   De producten van MedHealth zijn onderverdeeld aan de hand van de AECI marketingformule. Deze formule bestaat uit 4...

Bereik nu uw HCP met de AECI-formule

Creëer een inhoudelijke dialoog met 49.000 HCP’s door de AECI-formule! De AECI-formule is een formule om een inhoudelijke dialoog te creëren met de 49.000 HCP’s. De formule bestaat uit vier fases (awareness, educatie, content, interactie) die ervoor zorgen dat u zowel...

Nieuw product: divisible infographic

De divisible infographic wordt aan de hand van een divisible strategie gemaakt. Hierdoor ontstaat uit een ‘normale’ infographic herbruikbare content. De herbruikbare content kan dienen ter ondersteuning van blogberichten, powerpoints, e-books of advertenties....