Samenwerking Medicom Medical publishers

Amsterdam,  –MedHealth Communications en Medicom Medical Publishers zijn blij de handen in één geslagen te hebben en te kunnen delen dat zij een strategisch partnerschap zijn aangegaan om te investeren in het MedZine platform. Het doel van deze samenwerking is om betrokkenheid te creëren richting de interactieve optie met het gebruik van Artificial Intelligence. MedZine is een medisch nieuws platvorm met de grootste database van artsen in Nederland.

 

Door de krachten van MedHealth en Medicom te bundelen, biedt MedZine voor gebruikers de mogelijkheid om meer artsen te benaderen in hun medisch specialisme. Hierdoor zijn ze actief betrokken met MedZine door de innovatieve, interactie tools zoals de chatbot en de HCP personalisatie.

 

MedZine biedt kansen voor zowel de artsen als voor de commerciële aanbieders:

  • – MedZine biedt het grootste bereik naar healthcare professionals van alle bedrijven in Nederland. 

  • – MedZine’s online innovatieve en interactieve platform maakt het voor de gebruikers mogelijk om in direct contact te staan met de artsen waardoor zij een betere relatie aan kunnen gaan.

 – De MedZine website maakt het voor artsen mogelijk om via één platform alle laatste trends te lezen van wel meer dan 5.000 betrouwbare bronnen (medische uitgevers, organisaties en belangrijke nieuws websites).

 

Volgens Rob Koenraads, eigenaar en bedenker van het MedZine platform: “Met de strategische samenwerking met Medicom, versterken we de kennis van beide partijen om zo de kennis en de internationale scoop van MedZine te vergroten. “Ik kijk ernaar uit om deze samenwerking aan te gaan door slim gebruik te maken van AI & data zodat elke individuele HCP wordt voorzien van de meest actuele en gepersonaliseerde kennisoverdracht op het gebied van e-learnings, webinars, medisch nieuws en congressen in zowel Nederland als de rest van Europa.”

 

“Door MedZine kan Medicom haar klanten een completere service bieden, zowel om een ​​grotere groep artsen te bereiken als om de betrokkenheid bij de doelgroepen van onze klanten te vergroten”, aldus Paul Willers, Managing Director van Medicom. “We kijken erg uit naar deze nieuwe samenwerking met MedHealth Communications, voortbouwend op onze langdurige klantrelaties, evenals onze marktleidende posities in peer-reviewed Conferentie rapporten.

 

Over MedHealth Communications B.V.

MedHealth is een full service communicatie bureau waarbij ze belangrijke medische stakeholders met elkaar verbinden. Wij verbinden, informeren en inspireren stakeholders door oplossingen te bieden voor medische communicatievraagstukken. Zorgverleners, cliënten en partners zien ons als een veelzijdig, betrokken en professioneel medisch communicatiebureau.

 

Om meer te weten te komen over MedHealth, kijk dan op: www.medhc.nl

 

Over Medicom Medical Publishers

Medicom is de marktleidende uitgever van onafhankelijke peer-reviewed conferentiehoogtepunten van de grote internationale medische conferenties. We brengen het congres naar de arts! 

Om meer te weten te komen over Medicom, kijk dan op: www.medical-publishers.com

 Amsterdam, 29 September 2021

Alles

The MedWinter Deals

De feestdagen komen eraan. Speciaal om dit te vieren pakt MedHealth de komende 4 weken uit met de MedWinter Deals; iedere week mooie aanbiedingen.   De producten van MedHealth zijn onderverdeeld aan de hand van de AECI marketingformule. Deze formule bestaat uit 4...

Bereik nu uw HCP met de AECI-formule

Creëer een inhoudelijke dialoog met 49.000 HCP’s door de AECI-formule! De AECI-formule is een formule om een inhoudelijke dialoog te creëren met de 49.000 HCP’s. De formule bestaat uit vier fases (awareness, educatie, content, interactie) die ervoor zorgen dat u zowel...

Nieuw product: divisible infographic

De divisible infographic wordt aan de hand van een divisible strategie gemaakt. Hierdoor ontstaat uit een ‘normale’ infographic herbruikbare content. De herbruikbare content kan dienen ter ondersteuning van blogberichten, powerpoints, e-books of advertenties....

Bedrijfnieuws

The MedWinter Deals

De feestdagen komen eraan. Speciaal om dit te vieren pakt MedHealth de komende 4 weken uit met de MedWinter Deals; iedere week mooie aanbiedingen.   De producten van MedHealth zijn onderverdeeld aan de hand van de AECI marketingformule. Deze formule bestaat uit 4...

Nieuw product: divisible infographic

De divisible infographic wordt aan de hand van een divisible strategie gemaakt. Hierdoor ontstaat uit een ‘normale’ infographic herbruikbare content. De herbruikbare content kan dienen ter ondersteuning van blogberichten, powerpoints, e-books of advertenties....

Marketing

The MedWinter Deals

De feestdagen komen eraan. Speciaal om dit te vieren pakt MedHealth de komende 4 weken uit met de MedWinter Deals; iedere week mooie aanbiedingen.   De producten van MedHealth zijn onderverdeeld aan de hand van de AECI marketingformule. Deze formule bestaat uit 4...

Bereik nu uw HCP met de AECI-formule

Creëer een inhoudelijke dialoog met 49.000 HCP’s door de AECI-formule! De AECI-formule is een formule om een inhoudelijke dialoog te creëren met de 49.000 HCP’s. De formule bestaat uit vier fases (awareness, educatie, content, interactie) die ervoor zorgen dat u zowel...

Nieuw product: divisible infographic

De divisible infographic wordt aan de hand van een divisible strategie gemaakt. Hierdoor ontstaat uit een ‘normale’ infographic herbruikbare content. De herbruikbare content kan dienen ter ondersteuning van blogberichten, powerpoints, e-books of advertenties....