Wat is een divisible infographic?
"Een ‘normale’ infographic’ die opgedeeld wordt in herbruikbare content."
Voordelen
Bespaar kosten
Door éénmalig content aan te schaffen en het vervolgens vaker in te zetten en op te delen hoeft er minder vaak een grote investering gemaakt te worden.
Vergroting bereik
Door de hoeveelheid content die ingezet kan worden zal het bereik toenemen. Het communiceren van meer content betekent dat het bereik van HCP's wordt vergroot.
Diepgang specifiek element
Door het opdelen van één grote contentuiting kan er specifieker worden ingegaan op een bepaald onderwerp. Hierdoor komt u echt tot de kern van uw boodschap.
Huisstijl verrijking
Doordat alle content al in huis is hoeft dit niet aangepast te worden en is het een extra versterking van de huisstijl.
Custom divisible content-plan
Onze experts staan u graag bij in het proces om uw doelstellingen te behalen.
Nu besprekenOnze experts kunnen u volledig ontzorgen in het starten van een divisiblecontent plan. Zo kunnen ze een infographic precies naar uw wensen inrichten en daarna precies uitleggen hoe deze op verschillende manieren gebruikt kan worden.
Mogelijkheden divisible content
Ontdek hier alle mogelijkheden op het gebied van divisible content.
Optimaal responsniveau
Door nog specifieker in te gaan op een bepaald onderwerp creëer je een expertise voor de doelgroep van dit specifieke onderwerp. Hierdoor zijn zij sneller geneigd te reageren.
Lagere kosten, meer content
door het opnieuw gebruiken van de bestaande content hoef je niet opnieuw te investeren hierin. Hierdoor heb je veel content en geen extra kosten. Dit zorgt ervoor dat de ROI (return on investment) erg hoog is en dat dit vaak snel gebeurd.