De MedWinter Deals

Wat is een divisible infographic?

"Een ‘normale’ infographic’ die opgedeeld wordt in herbruikbare content."
Blog

Zet belangrijke infographic topics overzichtelijk in een blog.

Social Media

Deel belangrijke informatie op social media.

Nieuwsbrief

Laat de lezers uw nieuwe content gemakkelijk zien.

Slide deck

Één van de punten waar je divisible content kan toepassen is, is door een deel van de core content toe te passen in een powerpoint presentatie.

Website

Delen van de content op de website ter versterking.

Animatievideo

Gebruik herbruikbare visuals in uw animatie.

Voordelen

Bespaar kosten

Door éénmalig content aan te schaffen en het vervolgens vaker in te zetten en op te delen hoeft er minder vaak een grote investering gemaakt te worden.

Vergroting bereik

Door de hoeveelheid content die ingezet kan worden zal het bereik toenemen. Het communiceren van meer content betekent dat het bereik van HCP's wordt vergroot.

Diepgang specifiek element

Door het opdelen van één grote contentuiting kan er specifieker worden ingegaan op een bepaald onderwerp. Hierdoor komt u echt tot de kern van uw boodschap.

Huisstijl verrijking

Doordat alle content al in huis is hoeft dit niet aangepast te worden en is het een extra versterking van de huisstijl.

Custom divisible content-plan

Onze experts staan u graag bij in het proces om uw doelstellingen te behalen.

Nu bespreken

Onze experts kunnen u volledig ontzorgen in het starten van een divisiblecontent plan. Zo kunnen ze een infographic precies naar uw wensen inrichten en daarna precies uitleggen hoe deze op verschillende manieren gebruikt kan worden.

Mogelijkheden divisible content

Ontdek hier alle mogelijkheden op het gebied van divisible content.

Optimaal responsniveau

Door nog specifieker in te gaan op een bepaald onderwerp creëer je een expertise voor de doelgroep van dit specifieke onderwerp. Hierdoor zijn zij sneller geneigd te reageren.

Lagere kosten, meer content

door het opnieuw gebruiken van de bestaande content hoef je niet opnieuw te investeren hierin. Hierdoor heb je veel content en geen extra kosten. Dit zorgt ervoor dat de ROI (return on investment) erg hoog is en dat dit vaak snel gebeurd.