FTO-Online

Actuele informatiebron ter voorbereiding op het farmacotherapeutisch overleg (FTO)

FTO-Online is een complete en actuele informatiebron met online publicaties, videospecials en presentaties. De materialen op het platform zijn een hulpmiddel bij het voorbereiden van FTO-bijeenkomsten. Ook als naslagwerk voor eigen scholing van huisartsen en apothekers wordt het platform veelvuldig geraadpleegd.

Voordelen van FTO-Online

Hoogwaardige content

Huisartsen en van de apothekers vinden dat FTO-Online een wezenlijke bijdrage levert aan de uitkomst van het eigen FTO.

Onafhankelijk

De publicatie wordt geschreven door onafhankelijke auteurs en geredigeerd door een onafhankelijke medische redactieraad.

Meest geraadpleegde bron

Samen met NHG-Standaard en Farmacotherapeutisch Kompas staat FTO-Online in de top 3 van vaak gebruikte informatiebronnen.

Medi-Access beveiliging

Medi-Access wordt ingezet om veilig websites af te schermen voor het algemene publiek.

Lees meer
FTO-Online heeft

9.500 abonnees

Dit bereik bestaat uit huisartsen en apothekers die zich hebben aangemeld voor de nieuwsbrief.

Multi-Channel promotiepakket

Diverse mogelijkheden om het bereik te vergroten onder apothekers en huisartsen.

Werkboek

De e-learning wordt omgezet in een werkboek (hardcopy). Dit werkboek is ook digitaal te downloaden via de website van FTO-Online.

Presentatie op USB-stick

De e-learning wordt samengevat in een PowerPoint-presentatie, die op een beveiligde USB-Stick wordt gezet welke bedrukt is met logo en verpakt in een fullcolour doosje.

Cursusfolder

Een fullcolour A5, 2-zijdige folder worden ontwikkeld die gebruikt kan worden door de buitendienst, tijdens bijeenkomsten of als mailing kunnen worden verstuurd.

Responsmailing per post

Versturen van een cursusfolder + antwoordkaart (voor aanvraag materialen).

Social media

(Gesponsorde) promotionele Social Media uitingen om uw (Potentiële) doelgroep te verbinden en te bereiken.

Interactieve chatbot

Er zijn verschillende mogelijkheden van toepassing om de HCP te activeren voor uw merk door bijvoorbeeld extra informatie te geven over de publicatie.