Bereik nu uw HCP met de AECI-formule

Inhoudsopgave
19 april 2024
Laatst bewerkt: 19 april 2024
Luc Bollen
Digital Marketeer

De AECI-formule is een formule om een inhoudelijke dialoog te creëren met de 49.000 HCP’s. De formule bestaat uit vier fases (awareness, educatie, content, interactie) die ervoor zorgen dat u zowel fysiek als digitaal contact krijgt met de HCP. In elke fase wordt een specifieke tool ingezet om door te gaan naar de volgende fase totdat de HCP bereid is tot een inhoudelijke dialoog met uw rep/MSL. Wij hebben de formule al meerdere keren toegepast voor verschillende campagnes en de resultaten waren succesvol.

Aanbevolen

Video’s als contentcreatie

Bij het bespreken van video's moeten we gelijk de...

Test blog Awareness

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscin...

Generatie Z: de opkomende doelgroep

LinkedIn is een aantrekkelijk socialmediakanaal. ...

content niet uitgelicht

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscin...

Test awarenss blogs

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscin...