Bereik nu uw HCP met de AECI-formule

Creëer een inhoudelijke dialoog met 49.000 HCP’s door de AECI-formule!

De AECI-formule is een formule om een inhoudelijke dialoog te creëren met de 49.000 HCP’s. De formule bestaat uit vier fases (awareness, educatie, content, interactie) die ervoor zorgen dat u zowel fysiek als digitaal contact krijgt met de HCP. In elke fase wordt een specifieke tool ingezet om door te gaan naar de volgende fase totdat de HCP bereid is tot een inhoudelijke dialoog met uw rep/MSL. Wij hebben de formule al meerdere keren toegepast voor verschillende campagnes en de resultaten waren succesvol.

Alles

The MedWinter Deals

De feestdagen komen eraan. Speciaal om dit te vieren pakt MedHealth de komende 4 weken uit met de MedWinter Deals; iedere week mooie aanbiedingen.   De producten van MedHealth zijn onderverdeeld aan de hand van de AECI marketingformule. Deze formule bestaat uit 4...

Samenwerking Medicom Medical publishers

Amsterdam,  –MedHealth Communications en Medicom Medical Publishers zijn blij de handen in één geslagen te hebben en te kunnen delen dat zij een strategisch partnerschap zijn aangegaan om te investeren in het MedZine platform. Het doel van deze samenwerking is om...

Nieuw product: divisible infographic

De divisible infographic wordt aan de hand van een divisible strategie gemaakt. Hierdoor ontstaat uit een ‘normale’ infographic herbruikbare content. De herbruikbare content kan dienen ter ondersteuning van blogberichten, powerpoints, e-books of advertenties....

Bedrijfnieuws

The MedWinter Deals

De feestdagen komen eraan. Speciaal om dit te vieren pakt MedHealth de komende 4 weken uit met de MedWinter Deals; iedere week mooie aanbiedingen.   De producten van MedHealth zijn onderverdeeld aan de hand van de AECI marketingformule. Deze formule bestaat uit 4...

Samenwerking Medicom Medical publishers

Amsterdam,  –MedHealth Communications en Medicom Medical Publishers zijn blij de handen in één geslagen te hebben en te kunnen delen dat zij een strategisch partnerschap zijn aangegaan om te investeren in het MedZine platform. Het doel van deze samenwerking is om...

Nieuw product: divisible infographic

De divisible infographic wordt aan de hand van een divisible strategie gemaakt. Hierdoor ontstaat uit een ‘normale’ infographic herbruikbare content. De herbruikbare content kan dienen ter ondersteuning van blogberichten, powerpoints, e-books of advertenties....

Marketing

The MedWinter Deals

De feestdagen komen eraan. Speciaal om dit te vieren pakt MedHealth de komende 4 weken uit met de MedWinter Deals; iedere week mooie aanbiedingen.   De producten van MedHealth zijn onderverdeeld aan de hand van de AECI marketingformule. Deze formule bestaat uit 4...

Nieuw product: divisible infographic

De divisible infographic wordt aan de hand van een divisible strategie gemaakt. Hierdoor ontstaat uit een ‘normale’ infographic herbruikbare content. De herbruikbare content kan dienen ter ondersteuning van blogberichten, powerpoints, e-books of advertenties....

Mogelijke impact van COVID-19-uitbraak

Het coronavirus heeft voor de farmaceutische industrie een behoorlijke impact. Medische bijeenkomsten zijn geannuleerd en face-to-face ontmoetingen met artsen en andere beroepsbeoefenaren in de gezondheidszorg zijn aanzienlijk teruggeschroefd. De contactmomenten...