Mogelijke impact van COVID-19-uitbraak

Het coronavirus heeft voor de farmaceutische industrie een behoorlijke impact. Medische bijeenkomsten zijn geannuleerd en face-to-face ontmoetingen met artsen en andere beroepsbeoefenaren in de gezondheidszorg zijn aanzienlijk teruggeschroefd. De contactmomenten moeten nu plaatsvinden in een andere setting, namelijk in de virtuele wereld. Daarom werkt de farmaceutische industrie snel aan het verstrekken van wetenschappelijke en klinische informatie aan artsen door gebruik te maken van virtuele vergaderingen of communicatie via online gemeenschappen.

 

Echter bestaat er enige bezorgdheid onder farmaceutische bedrijven over de effectiviteit van virtuele communicatie. Firstword Pharma heeft onderzoek gedaan naar de mogelijke impact van COVID-19-uitbraak op verschillende kwesties die van belang zijn voor geneesmiddelenindustrie. In het onderzoek zijn 98 abonnees van de top 100 farmaceutische bedrijven ondervraagd. 60% van de ondervraagden zegt ook bezorgd te zijn over de negatieve impact die de COVID-19-uitbraak zou kunnen hebben op het bewustzijn van de arts, de kennis en tot slot het gebruik van nieuwe therapieën.

Medix Publishers begrijpt enerzijds deze bezorgdheid onder farmaceuten. Maar anderzijds kunnen wij u vertellen dat deze bezorgdheid overtrokken is. Online geeft namelijk uitstekende resultaten! Benieuwd naar wat wij online voor u kunnen betekenen?

Alles

The MedWinter Deals

De feestdagen komen eraan. Speciaal om dit te vieren pakt MedHealth de komende 4 weken uit met de MedWinter Deals; iedere week mooie aanbiedingen.   De producten van MedHealth zijn onderverdeeld aan de hand van de AECI marketingformule. Deze formule bestaat uit 4...

Samenwerking Medicom Medical publishers

Amsterdam,  –MedHealth Communications en Medicom Medical Publishers zijn blij de handen in één geslagen te hebben en te kunnen delen dat zij een strategisch partnerschap zijn aangegaan om te investeren in het MedZine platform. Het doel van deze samenwerking is om...

Bereik nu uw HCP met de AECI-formule

Creëer een inhoudelijke dialoog met 49.000 HCP’s door de AECI-formule! De AECI-formule is een formule om een inhoudelijke dialoog te creëren met de 49.000 HCP’s. De formule bestaat uit vier fases (awareness, educatie, content, interactie) die ervoor zorgen dat u zowel...

Bedrijfnieuws

The MedWinter Deals

De feestdagen komen eraan. Speciaal om dit te vieren pakt MedHealth de komende 4 weken uit met de MedWinter Deals; iedere week mooie aanbiedingen.   De producten van MedHealth zijn onderverdeeld aan de hand van de AECI marketingformule. Deze formule bestaat uit 4...

Samenwerking Medicom Medical publishers

Amsterdam,  –MedHealth Communications en Medicom Medical Publishers zijn blij de handen in één geslagen te hebben en te kunnen delen dat zij een strategisch partnerschap zijn aangegaan om te investeren in het MedZine platform. Het doel van deze samenwerking is om...

Nieuw product: divisible infographic

De divisible infographic wordt aan de hand van een divisible strategie gemaakt. Hierdoor ontstaat uit een ‘normale’ infographic herbruikbare content. De herbruikbare content kan dienen ter ondersteuning van blogberichten, powerpoints, e-books of advertenties....

Marketing

The MedWinter Deals

De feestdagen komen eraan. Speciaal om dit te vieren pakt MedHealth de komende 4 weken uit met de MedWinter Deals; iedere week mooie aanbiedingen.   De producten van MedHealth zijn onderverdeeld aan de hand van de AECI marketingformule. Deze formule bestaat uit 4...

Bereik nu uw HCP met de AECI-formule

Creëer een inhoudelijke dialoog met 49.000 HCP’s door de AECI-formule! De AECI-formule is een formule om een inhoudelijke dialoog te creëren met de 49.000 HCP’s. De formule bestaat uit vier fases (awareness, educatie, content, interactie) die ervoor zorgen dat u zowel...

Nieuw product: divisible infographic

De divisible infographic wordt aan de hand van een divisible strategie gemaakt. Hierdoor ontstaat uit een ‘normale’ infographic herbruikbare content. De herbruikbare content kan dienen ter ondersteuning van blogberichten, powerpoints, e-books of advertenties....