The MedWinter Deals

De feestdagen komen eraan. Speciaal om dit te vieren pakt MedHealth de komende 4 weken uit met de MedWinter Deals; iedere week mooie aanbiedingen.

 

De producten van MedHealth zijn onderverdeeld aan de hand van de AECI marketingformule. Deze formule bestaat uit 4 productpijlers die ieder erop gericht zijn om zowel fysiek als digitaal interactie met de HCP te creëren.

 

Themaweken

Iedere week staat in het thema van één van deze pijlers. Tijdens die week krijgt u speciale kortingen (oplopend tot wel 50%) op de producten behorende bij deze pijler. De productpijlers zijn: Awareness, Educatie, Content, Interactie.

 

Awareness fase

De eerste week (22-11-2021 t/m 28-11-2021) staat in het teken van de Awareness producten. Deze bestaan uit twee productcategorieën te weten Contextual advertising & het MedZine platform.

 

De MedWinter Deals

Contextual advertising is het verspreiden van relevante advertenties onder uw medische doelgroep. Hierdoor kunt u via uw eigen platformen of via het platform MedZine met 49.000 aangesloten HCP’s uw doelgroep bereiken met een doelgerichte advertenties. Door uw awareness campagne te versterken met de AECI-Formule bent u zeker van een hogere ROI.

Bekijk de actie

Alles

Samenwerking Medicom Medical publishers

Amsterdam,  –MedHealth Communications en Medicom Medical Publishers zijn blij de handen in één geslagen te hebben en te kunnen delen dat zij een strategisch partnerschap zijn aangegaan om te investeren in het MedZine platform. Het doel van deze samenwerking is om...

Bereik nu uw HCP met de AECI-formule

Creëer een inhoudelijke dialoog met 49.000 HCP’s door de AECI-formule! De AECI-formule is een formule om een inhoudelijke dialoog te creëren met de 49.000 HCP’s. De formule bestaat uit vier fases (awareness, educatie, content, interactie) die ervoor zorgen dat u zowel...

Nieuw product: divisible infographic

De divisible infographic wordt aan de hand van een divisible strategie gemaakt. Hierdoor ontstaat uit een ‘normale’ infographic herbruikbare content. De herbruikbare content kan dienen ter ondersteuning van blogberichten, powerpoints, e-books of advertenties....

Bedrijfnieuws

Samenwerking Medicom Medical publishers

Amsterdam,  –MedHealth Communications en Medicom Medical Publishers zijn blij de handen in één geslagen te hebben en te kunnen delen dat zij een strategisch partnerschap zijn aangegaan om te investeren in het MedZine platform. Het doel van deze samenwerking is om...

Nieuw product: divisible infographic

De divisible infographic wordt aan de hand van een divisible strategie gemaakt. Hierdoor ontstaat uit een ‘normale’ infographic herbruikbare content. De herbruikbare content kan dienen ter ondersteuning van blogberichten, powerpoints, e-books of advertenties....

Marketing

Bereik nu uw HCP met de AECI-formule

Creëer een inhoudelijke dialoog met 49.000 HCP’s door de AECI-formule! De AECI-formule is een formule om een inhoudelijke dialoog te creëren met de 49.000 HCP’s. De formule bestaat uit vier fases (awareness, educatie, content, interactie) die ervoor zorgen dat u zowel...

Nieuw product: divisible infographic

De divisible infographic wordt aan de hand van een divisible strategie gemaakt. Hierdoor ontstaat uit een ‘normale’ infographic herbruikbare content. De herbruikbare content kan dienen ter ondersteuning van blogberichten, powerpoints, e-books of advertenties....

Mogelijke impact van COVID-19-uitbraak

Het coronavirus heeft voor de farmaceutische industrie een behoorlijke impact. Medische bijeenkomsten zijn geannuleerd en face-to-face ontmoetingen met artsen en andere beroepsbeoefenaren in de gezondheidszorg zijn aanzienlijk teruggeschroefd. De contactmomenten...